Вступ

ПРОЦЕС

1. Ознайомитися з метою та завданнями веб - квесту на сторінці "Завдання".
2. Пройти вхідне анкетування на сторінці "Вхідна анкета".
3. Розподілити ролі у підгрупах, серед запропонованого списку на сторінці "Ролі".
4. Ознайомитися із завдання своєї ролі.
5. Опрацювати подані джерела інформації, також можна використати додаткові джерела, зберігаючи авторське право, тобто вказати посилання на використане джерело.
6. Скласти план пошуку інформації.
Картинки по запросу веб квест

7. Пройти поточне анкетування на сторінці "Потрчна анкета".
8. Оформити звіт, згідно завдань групи.
9. Пройти підсумкове анкетування для перевірки засвоєних знань на сторінці "Підсумкова анкета".
10. Ознайомися із критеріями оцінювання веб -квесту.
11. Продемонструвати результат роботи групи дотримуючись вимог вказаних на сторінці "Завдання".

ПРОБЛЕМА

Проблема дитячо-батьківських відносин визначається складністю об’єктивної структури – усім різноманіттям взаємин дітей і батьків, тими порушеннями у відносинах, які можуть чинити істотний  вплив на благополуччя дитини в сім’ї та її подальший розвиток. Ця проблематика залишається незмінно гострою протягом всього розвитку психологічної науки та практики.

Картинки по запросу сімейні конфлікти

У результаті проходження квесту Ви, зможете окунутись з головою у проблематику сучасних сімей та наочно побачити. Також у квесті піднімвються важливі питання сімейних конфліктів.

Картинки по запросу сімейні конфлікти

АКТУАЛЬНІСТЬ


Життя людини в сучасному суспільстві припускає її існування і розвиток в умовах крайньої невизначеності. Нестабільність економічних, політичних і соціальних умов призводить до проблем дезорієнтації людини в оточуючій її соціальній реальності, а також неможливості здійснення об’єктивного прогнозу свого майбутнього. Ми все частіше стикаємось з конфліктами і непорозуміннями. І це явище характерне як для світського так і для особистого життя. Навіть у сімейних відносинах, у яких здавалося б людина навпаки знаходила підтримку та прихисток, ми зустрічаємо нерозуміння та зневагу. У першу чергу це стосується саме того покоління, яке найбільше потребує сімейної, а саме батьківської підтримки та визнання, і це – підлітки.

Важливість дослідження проблеми конфліктів у рамках підліткового віку обумовлена тим, що цей період суттєво змінює соціальну ситуацію розвитку дитини, додає нових суперечностей у її спілкування з оточуючими. Поява нових життєвих важливих потреб та інтересів дитини, розширення кола її діяльності часто призводить до виникнення конфліктних ситуацій у взаємовідносинах з батьками. Конфлікти у батьківсько-дитячих відносинах віддзеркалюють внутрішню суперечність розвитку, зокрема протиріччя між рівнем соціальної й інтелектуальної компетентності дитини, її мотивами, потребами, ціннісними орієнтаціями та рівнем вимог, усталеною системою спілкування і взаємодії у сім’ї.

Разом з тим, проведений нами аналіз психологічної літератури змушує констатувати факт невизначеності сфер, в яких найчастіше виникають конфлікти між батьками і дітьми підліткового віку, що є детермінантами таких конфліктів, а це утруднює діагностику й формулювання їх причин з позиції потреб та інтересів дитини. Саме це і слугувало поштовхом до вибору нами теми нашого дослідження: «Психологічні детермінанти сімейних конфліктів у системі «батьки-діти». 

Немає коментарів:

Дописати коментар